НОВИНИ

У ЄС схвалили «Євро 7»: як це позначиться на Україні

Нові правила ЄС, які регламентують скорочення викидів від легкових автомобілів, мікроавтобусів, автобусів, вантажівок і причепів, отримали «зелене світло» від Європейського парламенту, який ухвалив угоду щодо регламенту «Євро-7».

Це означає, що транспортні засоби повинні будуть відповідати новим стандартам, гарантуючи, що вони залишатимуться чистішими протягом усього терміну служби.

Проте для легкових автомобілів і мікроавтобусів поточні умови Євро 6 і обмеження викидів вихлопних газів буде збережено.

Водночас для автобусів і вантажівок застосовуватимуться суворіші обмеження щодо викидів вихлопних газів, виміряних у лабораторіях і в реальних умовах водіння, при збереженні поточних умов тестування «Євро 6».

Що цікаво, уперше стандарти ЄС включатимуть ліміти викидів від гальм для легкових автомобілів і мікроавтобусів, а також мінімальні вимоги до продуктивності акумулятора в електричних і гібридних автомобілях.

Екологічний паспорт автомобіля, який буде доступним для кожного ТЗ, міститиме інформацію про екологічну ефективність автомобіля на момент його реєстрації (йдеться про ліміти викидів забруднень, викиди CO2, споживання палива та електроенергії, пробіг електромобіля, довговічність батареї). Користувачі авто також матимуть доступ до актуальної інформації про споживання пального, стан батареї, викиди забруднювачів та іншу важливу інформацію, генеровану бортовими системами.

Для того, щоб угода щодо норми Euro 7 набула чинності, її ще має затвердити Рада Європейського Союзу.

Як зазначають експерти Інституту досліджень авторинку, екологічні стандарти «Євро» у ЄС стосуються насамперед автовиробників, адже поширюються на імпорт і виготовлення нових і не діють на вживані автомобілі. Тож на автомобільний ринок України «введення нових стандартів «Євро-7» не матиме великого впливу», оскільки продажі нових авто не перевищують 4% від загальної кількості угод купівлі-продажу.
Новини