НОВИНИ

Українці віддають перевагу Toyota, або Яким був ринок нових легкових авто 2023 року

Українці віддають перевагу Toyota, або Яким був ринок нових легкових авто 2023 року

Відповідь на це питання дали експерти Інституту досліджень авторинку (ІДА), проаналізувавши статистику реєстраційних дій з новими легковими автомобілями.

Отже, як зазначають в ІДА, минулий рік для сегмента нових авто закінчився зростанням обсягів: новими вперше зареєстровано майже 63 тис. легкових автомобілів, що на 61% більше, ніж було 2022 року.

Розподіл за частками пального/силових установок виглядає так: перевага – за бензиновими версіями, частка яких становить 45,6%. Дизельних нових автівок купили 25,1%, з гібридними силовими установками — 17,1%, з яких 13,1% бензоелектричні, 4% генерують енергію за допомогою дизельного двигуна.

Електрокари посіли досить помітні 11,5%. Найменша частка – за легковиками, у заводському виконанні оснащених газобалонним обладнанням, — таких було всього 0,6%.

При цьому топ-5 марок нових автомобілів вкотре очолила Toyota: її частка становить 14,6% ринку, або 9,2 тисячі реалізованих легковиків.

На другому місці розташувався Volkswagen, з 9,4% ринку, або 5,9 тисячі нових авто.

Третя сходинка у рейтингу марок у Renault, з часткою 8,3%, або 5,2 тис. автомобілів. Четверта — у Skoda, з підсумком 7,2% у сегменті й 4,6 тис. легкових машин.

Замикає першу п’ятірку BMW, чиї нові авто обрали 6,6% покупців, що у кількісному вимірі становить 4,1 тис. нових легковиків цієї німецької марки.

Якщо ж казати про уподобання кольору, то тут абсолютним фаворитом ринку є білий (34,4%), за ним розташувались сірий і чорний (17,2%).
Новини