Українці віддають перевагу Toyota, або Яким був ринок нових легкових авто 2023 року
Відповідь на це питання дали експерти Інституту досліджень авторинку (ІДА), проаналізувавши статистику реєстраційних дій з новими легковими автомобілями.
Отже, як зазначають в ІДА, минулий рік для сегмента нових авто закінчився зростанням обсягів: новими вперше зареєстровано майже 63 тис. легкових автомобілів, що на 61% більше, ніж було 2022 року.
Розподіл за частками пального/силових установок виглядає так: перевага – за бензиновими версіями, частка яких становить 45,6%. Дизельних нових автівок купили 25,1%, з гібридними силовими установками — 17,1%, з яких 13,1% бензоелектричні, 4% генерують енергію за допомогою дизельного двигуна.
Електрокари посіли досить помітні 11,5%. Найменша частка – за легковиками, у заводському виконанні оснащених газобалонним обладнанням, — таких було всього 0,6%.
При цьому топ-5 марок нових автомобілів вкотре очолила Toyota: її частка становить 14,6% ринку, або 9,2 тисячі реалізованих легковиків.
На другому місці розташувався Volkswagen, з 9,4% ринку, або 5,9 тисячі нових авто.
Третя сходинка у рейтингу марок у Renault, з часткою 8,3%, або 5,2 тис. автомобілів. Четверта — у Skoda, з підсумком 7,2% у сегменті й 4,6 тис. легкових машин.
Замикає першу п’ятірку BMW, чиї нові авто обрали 6,6% покупців, що у кількісному вимірі становить 4,1 тис. нових легковиків цієї німецької марки.
Якщо ж казати про уподобання кольору, то тут абсолютним фаворитом ринку є білий (34,4%), за ним розташувались сірий і чорний (17,2%).
Відповідь на це питання дали експерти Інституту досліджень авторинку (ІДА), проаналізувавши статистику реєстраційних дій з новими легковими автомобілями.
Отже, як зазначають в ІДА, минулий рік для сегмента нових авто закінчився зростанням обсягів: новими вперше зареєстровано майже 63 тис. легкових автомобілів, що на 61% більше, ніж було 2022 року.
Розподіл за частками пального/силових установок виглядає так: перевага – за бензиновими версіями, частка яких становить 45,6%. Дизельних нових автівок купили 25,1%, з гібридними силовими установками — 17,1%, з яких 13,1% бензоелектричні, 4% генерують енергію за допомогою дизельного двигуна.
Електрокари посіли досить помітні 11,5%. Найменша частка – за легковиками, у заводському виконанні оснащених газобалонним обладнанням, — таких було всього 0,6%.
При цьому топ-5 марок нових автомобілів вкотре очолила Toyota: її частка становить 14,6% ринку, або 9,2 тисячі реалізованих легковиків.
На другому місці розташувався Volkswagen, з 9,4% ринку, або 5,9 тисячі нових авто.
Третя сходинка у рейтингу марок у Renault, з часткою 8,3%, або 5,2 тис. автомобілів. Четверта — у Skoda, з підсумком 7,2% у сегменті й 4,6 тис. легкових машин.
Замикає першу п’ятірку BMW, чиї нові авто обрали 6,6% покупців, що у кількісному вимірі становить 4,1 тис. нових легковиків цієї німецької марки.
Якщо ж казати про уподобання кольору, то тут абсолютним фаворитом ринку є білий (34,4%), за ним розташувались сірий і чорний (17,2%).
![](https://static.tildacdn.com/tild3736-3234-4161-a461-336430316135/_viber_2024-02-28_11.jpg)