НОВИНИ

Мережа ESKO посіла найвищу сходинку у рейтингу «НафтоРинку»

Мережа ESKO посіла найвищу сходинку у рейтингу «НафтоРинку»

У рейтингу, який на основі дослідження створив «НафтоРинок», наша мережа посіла перше місце з 4,7 бала за 5-бальною шкалою. Такий показник – результат роботи мережі, яка орієнована на максимальну зручність для клієнта.

Рейтинг мереж АЗС було сформовано на основі даних про станції, розташовані на шляху «Київ–Полтава–Київ». При цьому «НафтоРинок» скористався даними з відкритих джерел, створивши свій рейтинг за допомогою 5-зіркового оцінювання, що надає нам Google Maps.

«Наразі достеменно не відомо, з чого складається це 5-зіркове «задоволення» або 1-зіркове «незадоволення» клієнта від відвідання мережі. Та, прочитавши кілька тисяч відгуків клієнтів, ми встановили свої критерії», – йдеться у дослідженні.

На першому щаблі серед критеріїв, які бралися до уваги, – якість і вартість пального. Враховували також обслуговування на станції (оцінювання дій персоналу), якість їжі в кафе, зручність паркувального майданчика. якість сервісу у вбиральні, можливість вчинення шахрайських дій і наявність заправника на АЗС.

Більшість клієнтських відгуків, зазначили дослідники, стосуються сервісу, відвідувачі звертають увагу на чистоту закладу, наявність чистої, доступної (це важливо) вбиральні й швидкість обслуговування.

Тобто, «клієнти цінують доброзичливе ставлення з боку персоналу, чистоту у приміщенні й на території комплексу, якість пального. Це дослідження показало, що ми рухаємося й змінюємось, і ці зміни на краще», – дійшли висновку у дослідженні.

І ми з цим згодні на всі 100 – пальне і далі будемо продавати тільки найвищої якості, сервіс у нас є і буде найсучаснішим, а всі АЗС відповідатимуть звичним для європейців параметрам, бо Україна – це Європа, і ми робитимемо усе від нас залежне, щоб нехай маленьким кроками, але наближатись до ЄС.
Новини