НОВИНИ

Інститут експертиз перевірив якість бензину А-92

Експерти досліджували зразки бензину А-92 євро, який користується популярністю через свою нижчу ціну. Проби відбирали у великих мережах (ОККО, WOG, Укрнафта), середніх (Chipo, Parallel, Мотто, Glusko, КЛО, БРСМ-Нафта, Sun Oil, Marshall, Avantage 7, Grand petrol) #nbsp, і декількох одиночних АЗС.
про октан
Перш за все перевірили показник, що характеризує стійкість палива до детонації ─ передчасного згорання бензину в камері згоряння. Детонація шкідлива для мотора не тільки підвищеною витратою палива і зниженням потужності, але і передчасним зносом двигуна через зайві навантаження. Октанове число вимірювали моторному методу, при якому установка (одноциліндровий двигун із змінним ступенем стиснення) імітує навантаження на # nbsp; реальний двигун.
За цим методом норматив встановлений на рівні 82,5 одиниць (що практично відповідає звичному числу 92 по дослідницькому методу, яке ми бачимо на заправках). В цьому найважливішому показнику порушень виявлено не було. Більш того, абсолютно всі зразки продемонстрували «запас».
сірка
Якщо її в паливі занадто багато, це призводить до утворення нагару, забрудненню паливних форсунок і «вбиває» каталізатори. До того ж стає "брудним" вихлоп і в повітря, яким ми дихаємо, потрапляють дуже небезпечні оксиди. Стандарт Євро-5 передбачає вміст сірки в бензині ─ не більше 10 мг / кг.
У минулих дослідженнях Інституту практично не було порушень у цій важливого показника, свідчило, перш за все, про заводське походження палива.

Зараз ДСТУ допускає наявність октану в бензині не більше 5 відсотків. Економити на паливі з великим відсотком етанолу не вийде ─ як відомо, витрата бензину на «спирті» перевищують звичайні на 5-7 відсотків.

У великих мережах поки тримаються, не економлять, купують якісний ресурс українського і білоруського виробництва, адже репутація на конкурентному ринку коштує дуже дорого. Порадувало експертів і те, що в досить великих мережах-дискаунтерів, таких як Chipo, судячи з результатів дослідження, також не зв'язуються з неякісним продуктом.
Крім того, важливо пам'ятати, що великі системні гравці працюють в правовому полі, і податки, які вони платять, спрямовуються до бюджету, в тому числі і на ремонт доріг. А ось «бодяжники» не тільки реалізує некондиційний паливо, але і таким чином гальмують розвиток дорожньої інфраструктури.
Новини