НОВИНИ

Як можна зіпсувати кузов автомобіля поліруванням

У будь-якому автосервісі, на будь-який мийці або гаражі вам скажуть, що полірування кузова автомобіля несе в собі одні лише численні переваги - так кузов захищається від шкідливих впливів типу корозії, та й виглядає краще. Але є і протилежна точка зору, що зводиться до того, що полірування стрімко стирає ЛКП, робить його тонше, а тому більш вразливим перед зовнішніми факторами. Так як же насправді?
Найпростіший і, на жаль, частий промах, який приносить самі від полірування автомобіля більше шкоди, ніж користі, пов'язаний з огріхами в підготовчій роботі. Скажімо, з економії або в поспіху власники, поліруючі авто самостійно, не спромагаються попередньо його помити.
Тим часом, якщо не вимити автомобіль грунтовно, з шампунем і наступним сушінням в гаражі, на поверхні кузова неминуче залишаться, піщинки, пил та інші забруднювачі, які з початком полірування спрацюють як абразив, через що на ЛКП виникнуть подряпини, на які власник ніяк не розраховував.
Звідси - чітке правило: мийка та сушка в закритому приміщенні (при сушінні на вулиці пісок може завдати вітром) необхідні. Ще одна помилка, яку здійснюють при підготовчої обробці - це відмова від обклеювання металевих кузовних деталей. Хромовані і металізовані елементи (молдинги, ручки, поперечки решітки і т.д.) повинні бути прикриті малярським скотчем. В іншому випадку, наприклад, на хромованих елементах може залишитися матовий наліт або потертості.
Ще одна часта помилка, якої припускаються як самі власники, так і фахівці автосервісів, пов'язана з неправильною оцінкою ступеня пошкодження ЛКП. В результаті з майже ідеального покриття в процесі полірування знімається надмірне число шарів. Глибока обробка проводиться тільки коли на кузові є сильні дефекти, наприклад, глибокі відколи й подряпини. У всіх інших випадках полірування повинна бути надзвичайно делікатною. Таким чином, якщо машина нова і кузов незатертий, потрібно уважно вивчити склад застосовуваної поліролі. У ньому не повинно бути абразивів!
Але нерідко трапляються, що "специ" починають від душі працювати відразу абразивної пастою, наносячи її на полірувальні диски, знімаючи лакофарбове покриття тоді, коли робити цього точно не потрібно. Якщо ж кузов грунтовно потертий, використовується спочатку абразивний паста, потім поверхня обробляється машинкою з м'яким кругом і мелкоабразівной пастою. І тільки після цього здійснюється прохід машинкою з безабразивних пастою. Останній етап, він же фінальна полірування, дуже важливий. Якщо його ігнорувати, на кузові з великим ступенем ймовірності залишаться розводи, що провокують відблиски.
Помилки в техніці полірування - також звичайне явище. Дуже часто забувають про швидкість обертання круга для кожної конкретної пасти. Занадто низька швидкість не забезпечить належного ефекту полірування, а надто висока провокує пересихання, перегрів деталі, призвести до появи подряпин і перевитрата пасти. Звичайно, необхідно приділяти максимум уваги також станом використовуваного інструменту. Зокрема, якщо використовувати брудні полірувальні круги, у яких забиті пори, поліроль розмаже по поверхні кузова, а бруд буде провокувати Затири.
Небажаний ефект при поліровці може викликати навіть таке, здавалося б, незначна обставина, як кількість використовуваної пасти. Якщо з поліролью "переборщили", вона не зробить належного ефекту, а просто розмаже по поверхні кузова.
Однак ще гірше, якщо паста на колі виявиться в дефіциті. Тоді полірована поверхня буде пересихати, і в місці обробки можуть з'явитися подряпини. У будь-якому випадку, якщо після полірування на поверхні залишається паста, її необхідно прибрати. Для цього професіонали користуються спеціальними ганчірками з мікрофіброю.
Втім, "накоїти справ" можна, навіть точно дотримуючись процедури, але не маючи відповідного досвіду. Наприклад, здійснюючи полірування самостійно, машинку нерідко тримають під кутом, просуваючи її по кузову різко і нерівномірно. В результаті від виникає перегрів і, як наслідок, пошкодження ЛКП.
Як варіант, на поверхні кузова можуть з'явитися так звані "голограми", т. Е. Кругові Затири. Якщо ж ви поліруете кузов вручну, то вам не підійдуть поліролі, призначені для машинного використання. Серйозною помилкою є також використання під час полірування звичайних ганчірок або губок. І від тих і від інших на кузові залишаються мікроподряпини. Слід використовувати спеціальні поролонові губки з великими порами, а також спеціалізовані ганчірки або серветки для полірування.
Новини